Tradera.

Jag älskar tradera! Man kan hitta så mycket roliga saker och till ett bra pris. Crille och jag har väldigt delade meningar när de gäller begagnat. Men det är hans problem! ;) Jag hatar när allt ser likadant ut! ;) Och bara för att det är begagnat så behöver de varken se slitet eller gammalt ut! Man kan som sagt hitta så mycket fina saker till ett bra pris! I Love It!! <3<3<3
 
Saker jag vill ha!

Lekställning! Tummen ner för alla grön/röda gungor som alla har, tycker dem är så fula. Sen minns jag att jag även tyckte dem var tråkiga när jag var liten. Så om de ska bli en lekställning när vi skaffar hus så ska de bli något i stil med denna! :) Men det är nog dock inget jag skulle få köpa av Crille. "Han kan själv" som han brukar säga! ;) Även om de aldrig blir av hehe
 
 
"Mina första år" (boken till vänster) 16 kr + frakt, som jag buda på idag! Får hoppas att jag gillar de som står inne i boken bara. :)
 
 
Kommer ni ihåg bamsespelet? As roligt spel för barn runt 5 år och upp!  Man ska bygga sin egen bana, sen samla på honungsburkar!
 
 Så jäkla söta gardiner! Dock lite dyra, så vi får se om jag tycker det är värt de! ;)
 
Jag längtar så mycket tills vi skaffar hus! Det är så mycket jag vill fixa och dona med! Speciellt med barnens rum! Tråkigare rum som de har nu får man leta efter! Men de ska de bli ändrig på så fort vi får något eget vi kan pula med!
 
Lite jobbigt att man känner sån stress bara. Jag vill gärna ha allting klart så man kan slappna av och njuta av vad som komma skall! Men så kommer de antagligen inte att bli. Så därför växer stressen innom mig för varje dag som går! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0