Går i väntans tider!

Då har jag gått 11 dagar över tiden! Känns så sjukt jobbigt så det går inte att förstå! Jag fick åka in till BB den 29 april för att jag hade täta värkar. Men jag hade inte öppnat mig något så jag fick en tablett som tog bort värkana, sen fick jag åka hem dagen efter... Nu går tiden så fruktansvärt långsamt och man bara går och hoppas på att det kan sätta igång snart! 

I och med att jag har gått över tiden så fick jag åka in på ul i onsdags för att kolla så att allt såg bra ut med oss, och de gjorde de. Fick även en tid för igångsättning nu på måndag (13/5). Men jag hoppas verkligen att jag kan komma igång utan sånt. Det är en skräck för mig att bli igångsatt i och med att man har hört så många historier om att det gör mycket ondare, tar längre tid och att det oftast slutar med sugklocka eller kejsarsnitt... 
 
Är inte alls sugen på att använda sugklocka, speciellt inte när man vet på ett ungefär hur stor bebisen är! De mätte upp honom till ca 4700g +/- 10%, så han kan vara större, men även lite mindre. Men ju längre tiden går så blir han inte mindre precis. 
 
Alla förslag som folk kommer med om att man ska testa det och det verkar endast vara BULLSHIT! ;) Jag har testat det mesta nu men jag verkar inte kunna göra annat än att sitta här och vänta och hoppas på det bästa! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0