Sundborn med Sabbe!

Då har jag nyss kommit hem från en tripp till sundborn med Sabbe. Hon ville ha sällskap när hon skulle hämta en säng och lite annat shit som hon har hittat på blocket. Men jag säger då de, man skulle ha haft en mikrofon så ni hade fått höra hur vi låter när vi snurrar runt överallt. Båda har noll koll plus allt annat som vi tjålar om mellan himmel och jord. 

Sabina - Sundborn, hur åker man nu då? (kollar på kartan)
Paula - ingen aning?
Sabina - Vi har en GPS, men jag vet inte hur den funkar!
Paula - Titta inte på mig, jag kan inte!

Paula - Asså, jag hatar verkligen att bli dissad!
Sabina - Ja men de förstår jag, jag är fortfarande sur på K för att han dissa mig. Det är ju ändå flera år sen.

Paula - Vad är de där för magiskt där framme då?
Sabina - De är en mötesplats...
Paula - Jaha.

Vi låter som två blondiner. Men vi har alltid kul iaf!  :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0