Dont worry, be happy! :)


Hur ofta får man presenter bara så där?
Tack så jätte mycket Sabina! Du är förjäkla go och söt!  

En bok (spa hemma), Parfym, ansiktsmask, armband och en necessär.


Sen ett medelande i boken.

Till Paula (pullan, bruttan osv)
Nu kan du fixa det lilla hemma spad! Fattas bara badkaret ;) Tänkte att jag varit en dålig vän det senaste året och tänkte pigga upp vänskapen med en liten present! Hur knäpp och osocial jag är blir så kommer jag alltid vara din vän bruttan! Tro inget annat! Du är speciell för mig och det är dom speciella som är dom bästa vännerna!

Jättekul att vi ska börja gymma ihop, du, jag och Sara! Det betyder mer tjejtid! =)

Ps.Du är en mycket bra vän! Kram! / Sabina smedbakken 

-2011

"Dont worry! Be happy!"
  

Hur jäkla gulliga vänner har jag egentligen? Kunde inte hålla mig ifrån tårar när hon skrev de där! Sabina är min lilla dont worry be happy girl och hon kommer alltid vara speciell för mig! Den där trippen med Jonas var inte helt åt helvete, jag fick en bästa vän på köpet, hur illa saker än kan gå, så finns det en mening med allt! :)


Det är vad denna tatuering står för!
(Tre tjejer som tar hand om varandra)



Kommentarer
Sabina

Nu föll det nästan en tår här också..Vad gullig du är gumman!!!:) Superglad att jag träffat dig och fått bli din vän! :) kram!

2011-03-15 @ 22:23:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0