Tack pappa!

Igår så ringde min kära far helt oförberett och berätta att han hade en present till mig, EN NY DATOR! Kan inte beskriva med ord hur glad jag blev, de var verkligen behövligt! Min gamla ligger nämligen under soffan och spelar död, så man har inte kunnat använda den på ett tag... Men nu rann de problemet från mina axlar. Han planera in de ganska bra i och med att jag börjar skolan den 20 Augusti! Så en ny dator var verkligen behövligt :D Tack så jätte mycket pappa!!

När vi ändå är inne på de här med nya saker så kan jag passa på att berätta, Crille var och löste ut en ny cykel till Elias idag (hans förra blev stulen). Vi får hoppas bara att han får behålla cykeln denna gång, den förra vart inte mer än 3 månader gammal! Vilket gör mig sjukt irriterad, att folk ska vara så klåfingriga att de inte ens kan låta barnens grejer vara. Men de finns och kommer alltid finnas folk till allt. Men det är ändå väldigt tråkigt i och med att det tar tid innan man får pengar tillbaka (om man får tillbaka pengar) plus att man måste krångla och jävlas med en massa försäkringsbolag m.m. Nej den "röda soptunnan" för alla äckliga tjuvar!!! Så jäkla onödigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0