Nya tag?

Det känns som att det är dags att försöka ta tag i sig själv. Jag har vart upp och ner som en riktig berg och dalbana. Inget jobb och inga pengar. Det är mycket som känns jobbigt. Jag söker för fullt både de ena och det andra, alla slags jobb utom måleri. Jag tycker att det borde finnas något annat för mig, eller är jag dömd som målare?! Man kan iaf hoppas och tro att det inte är så..
Känns lite tråkigt att skriva ut dåliga nyheter så här på ett "första" inlägg på evigheter. Men det är så här det ser ut just nu. Varför sitta här och skriva något annat? Men man kan alltid hoppas att vi får lite nya krafter efter Turkiet resan som är om tre veckor. Det ska bli riktigt mysigt och denna gång ska vi ha med oss ungarna vilket kommer bli en ny erfarenhet för mig, så de ska bli spännande :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0